štvrtok 29. mája 2008

Štvrtok 29.Máj 2008

Dnes sme mali akčný deň. Trošku som rodičov vyľakala. Boli sme u pani doktorky na 6 mesačnej prehliadke. Pani doktorke sa nepáčilo, že sa veľmi stáčam doľava a tak nás poslala na očné aj na neurológiu. Naštastie som ok ale ten strach ktorý mamka s ockom prežívali:( Mamke sa zase vybavil náš pobyt v nemocnici.
Tento rybičkový kolotoč mám u pani doktorky najradšej. dnes som vyľakala aj pani doktorku a tak som sa úspešne vyhla aj očkovaniu. Už mali pre mňa prichystané vakcíny:)))

A takto sme s mamkou dnes "blbli". Fotky sú v zníženej kvalite, lebo mamka nechcela použiť blesk kedže som mala rozkvapkané očká, tak aby mi ich zbytočne nedráždila. Ale hra so šatkou sa mi veľmi páčila... mamka zo mňa spravila na chvíľku moslimku:)






Žiadne komentáre: