nedeľa 18. mája 2008

11.Máj 2008 - Deň matiek

Mamka odfotila tento mladučký gaštan a nie náhodou. Dnes na deň matiek ju pochytila "sentimentálna nálada". A tak jej dovolím do denníčka napísať to čo potrebuje napísať:
"Moja najkrajšia kvetinka, som veľmi šťastná maminka, najúžasnejšieho dievčatka na svete. Až mám slzičky v očiach, lebo vďaka tebe som dostala ten najkrajší titul. Titul Maminka. Niekedy sa pýtam sama seba čím som si to zaslúžila??? Či som hodná tohto titulu. Či som správna maminka. Ale keď pozriem na tvoje očká ktoré sa tak krásne na mňa pozrú, ked vidím úsmev a radosť keď sa ti prihovorím, viem, ze to "robím správne" a budem sa snažiť o to aby som ťa nikdy nesklamala. Aby si bola pyšná na svoju maminku. Veľmi ťa lúbim pokladík môj a spravím všetko pre to aby som ti pripravila krásne detstvo a pripravila ťa najlepšie na štart do života, lebo raz sa poberieš svojou cestou a želám si jedno aby sme sa ešte raz stretli pri tomto gaštane. Už bude iný, "dospelák" ako ty a možno tu bude s nami aj tvoje bábetko a ty pochopíš čo znamená stať sa matkou, tak ako ja teraz chápem moju maminu. Ale to je ešte ďaleko...
na deň matiek mamkina mama so mnou:)
Na deň matiek moja mama so mnou:)
a toto som ja:) len tak zíram, čo sa to dnes oslavuje:)
A v noci sa nám vrátil ocko:))) ja som síce sladko spinkala ale moja mamička ho čakala, tak ako vždy:)Náš ocko na nás myslel aj v ďalekej Žiline a priniesol nám tieto srdiečka. No nie je úžasný???

Žiadne komentáre: