nedeľa 1. júna 2008

Piatok 30.Máj 2008 - Des oslavujem svoj prvý polrok života

Tak a ja to tu. Dnes oslavujem 6 mesiacov od narodenia:)
Stretli sme sa s novými kamarátmi a ich maminkami v Sade Janka Kráľa. Všetky tieto sqelé maminky nosia mojich kamarátov a kamarátky v šatkach či nosičoch.
Prežili sme s nimi krásny deň. Síce ja som ho skoro celý prespala ale maminka bola veľmi spokojná. A keď je spokojná maminka tak aj ja som:)

Takto som zaspinkala pri papaní....


A potom som relaxovala v kočíku, kým ostatné detičky šantili na deke a spoznávali sa. Dúfam, že som nič neprespala a dobehnem to nabudúce. Síce maminka sa tešila ako si vyskúša konečne šatku ale kedže som spala tak sa nedalo. S maminkou Katkou sa však dohodli, že si na pár dní vymenia nosič so šatkou. Maminka sa už veľmi teší. Dohodli sa aj s maminkami pezinčankami že sa stretneme v "kačičkovom" parku, takže príležitostí na nosenie bude ešte viac než dosť.



Žiadne komentáre: