nedeľa 4. mája 2008

1.Máj 2008

práci zdar:)))
Dnes je vraj sviatok práce,a všetci dnes relaxuju lebo je voľno. Hneď sa mi niečo nezdalo. Ocko ostal doma, a zobral ma na prechádzku on. Aby to však bolo trošku akčnejšie tak som ochorela. Ocko letel za mamkou do kúpeľne s teplomerom v ruke na ktorom sa zjavila čislica 39. Nechápem čo ich tak vystresovalo to číslo. Aj keď je pravda, že som sa cítila pod psa. Mamka hneď vytušila, že sa niečo deje. A ešte k tomu hnačky. Tak ma odviezli na pohotovosť. Naštastie si ma tam nenechali ale vraj mám piť ryžový odvar. To vám je riadna žbrnda, vôbec mi to nechutí. tentokrát nestačí ani protest, maminka je neúprosná...

1 komentár:

The Caretaker povedal(a)...

Unfortunately I don't understand the language, but you have some great floral shots on your blog.