štvrtok 8. mája 2008

Streda, 7.Máj 2008

Dnešný deň sme opäť strávili u "petržalských starých rodičov"
... a tak si aj babička celkom prvý krát mohla vyskúšať krmenie mrkvičkovou šťavou z flašky, kým mamka s ockom šli na nákupy.Ako vždy nezabudli ani na mňa a niečo pekné mi kúpili. Len mamka posmutnela, že ma už nemá iba pre seba. Priznám sa, že aj mne veľmi chýba jej mliečko. Celý deň som bola akási nesvoja. Maminka sa pýtala tety doktorky, či to môže byť zo zúbkov. Ale pani doktorka povedala, že zúbky ešte nejdu.












Čas nám tak neúprostne beží, ako tento chrobák pred maminkinim fotoaparátom, ale nakoniec bola aj tak maminka šikovnejšia a podarilo sa jej ho zvečniť. Preto si ma chce mamka s ockom vychutnať, čo najviac, lebo obaja vedia že tento čas sa už nikdy nevrati... obaja tvrdia, že je to najkrajšie obdobie v ich živote a stále mi opakuju, že ma veľmi ľúbia.

Žiadne komentáre: