streda 21. mája 2008

Piatok 16.Máj 2008 - Dostala som nasluchadla...

Ja počujeeeeeeeeeeeeeeeem:))) Dnes som dostala svoje prvé naslúchadla. Moja mamka s ockom boli nadšení ked som im hádzala ksichtíky od výmyslu sveta. Tešili sa, že počujem. Akurát, že mi stále padajú z mojich malých ušiek. Zatiaľ máme skúšať len doma. Uvidíme o mesiac na kontrole, čo povie pani doktorka na foniatrii.


Dnes sme boli s mamkou v prezidentskej záhrade. Bolo tam krásne. Mamka tam chodievala aj keď som bola ešte v brušku. Veľmi sa jej tam páčilo, a tuším aj mne sa tento park začína páčiť...
Snažila som sa stať neviditeľnou a tak som sa skryla za motýľa Emanuela číslo 1, ale mamka ma aj tak odhalila.Pred ňou sa neskryjem. Jedine žeby sa mi podarilo obstarať si Arabelin zázračný plášť. Ale ako poznám mamku tak ani ten by nefungoval:) Mamka ma nájde všade...


V parku boli krásne kvietky ale mamku zaujali tieto sedmikrásky. Miluje lúčne a poľné kvietky...
a samozrejme slnečnice.



1 komentár:

Lucia povedal(a)...

Zrzul tak nech sa vam s novými naslúchadlami darí,,,drzime s Natalkou pršteky,,,,