nedeľa 4. mája 2008

Pondelok 28.4.2008















Prvé tri dni začínajúceho týždňa budú akčné pre mňa ako aj môjho ocka i maminku. Čakajú nás lekári a rôzne vyšetrenia...







Deň prvý: Návšteva imunologičky. Nebolo to nič strašné. Pani doktorka maminku spovedala a ja som už bola taká hladná...:( Tak som im to dala patrične najavo. Neviem prečo mi vždy u lekárov tak vytrávi a ten hlad je príšerný. No ale cestou od pani doktorky som si aj schrupla v kočíku. Šli sme okolo Chorvátského ramena a tak mama pofotila aj nejake zaujímavé momentky. Ukáže Vám, že aj v Petržálke máme kus živej prírody. Kedže maminka ešte nevie vkladať do blogu obrázok a pod to text (ešte sa to učí, skúša a nejde to, tak ak niekto vie poradiť sem s tým:) tak Vám obrázky okomentujem v príspevku. Maminka odfotila labuť ktorá si postavila hniezdo v najväčšom smetisku. zaujímavé, že pod mostom kade chodí najviac ľudí. Na ďaľšej fotke je labutí partner, ktorý sa stará o svoju partnerku a potomstvo. Vzorný ako náš ocko.

Žiadne komentáre: