piatok 27. júna 2008

Piatok 27.Jún 2008

Dnes má môj ocko meniny. S mamkou sme mu vlastnoručne vyrobili pohľadnicu...


Mamka sa tvorivo realizovala, ale mne sa to až tak veľmi nepáčilo...


Ockovi som darovala toto čokoladové srdiečko, lebo ho veľmi ľúbim...




... a kedže láska ide cez žalúdok, tak sme mu spravili aj srdiečko z maškŕt aby si pochutil...



Všetko najlepšie Ti prajeme ocko náš:)




2 komentáre:

Lesana povedal(a)...

Tý jo, to srdíčko na talíři je přímo k sežrání :oO mi údivem padla čelist, já takhle lahodně naaranžovat jídlo tedy nedokážu ani omylem :o(

zrzulka povedal(a)...

jej dakujem:) nie je to az take zlozite:) ja som v aranzovani jedla neni az taka prebornicka. poznam kocky co dokazu hotove divy:))) ja sa zatial len ucim. :)) ale tiez obdivujem ludi co to vedia:)