pondelok 16. júna 2008

Nedeľa 15.Jún 2008 - Deň otcov

Ocko môj najlepší. Dnes máš sviatok. Mamka Ti chce niečo povedať (napísať).Je to pre ňu veľmi dôležité, tak čítaj pozorne...









Lacko, tieto láskyplné fotky s našim najkrajším pokladom na svete hovoria za všetko. Si ten najlepší otec pre našu Michaelku. Som šťastná, že si sa ním stal práve ty:) Obidve ťa veľmi ľúbime. Dnes to píšem v mene Mišky ja, ale verím, že onedlho Ti to sama povie alebo dokáže keď ťa objíme svojimi rúčkami a dá Ti ten najsladší božtek na líčko:)
Láska ĎAKUJEME za to ako sa o nás vzorne staráš. Titul OTEC si právom zaslúžiš. Som na Teba moc hrdá... Milujeme ťa!!!


2 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

nádherné emoční fotky moc se ti to povedlo a povídání i když není pro nás je překrásné

Jitul (Rama) povedal(a)...

slzička mi málem ukápla, nádherné, opravdu