sobota 21. júna 2008

Piatok 20. Jún 2008

Dnes ráno mamku čakalo prekvapko od ocka. Ožehlil všetko prádlo. A tak sme s mamkou vegetili. Náš zlatý ocko:) Dnes zase odchádza služobne do Košíc. A tak budeme cez víkend same.
Mamka zo mňa spravila princezničku a šlo sa do parku. Dnes sa na mňa usmievalo veľa ľudí. Asi sa tešia, že je piatok:)


... v parku sme objavili lesné jahody...

3 komentáre:

Marcela povedal(a)...

Leni,

citam si Tvoj blog, vlastne Michaelkin a je naozaj krasny. Z kazdeho jedineho pismenka ide tolko lasky... v kazdom Tvojom prispevku uz od zaciatku tehulkovania s vasim pokladikom bolo vzdy tolko lasky a nehy...

Zelam vam ako rodinke vsetko najlepsie, uz len dobre spravy a Miske specialne zelam do zivota skutocne len to naj, nech ma vzdy okolo seba len takych skvelych ludi ako ste vy dvaja s Lacim...

Vsetko dobre,
Marcela

Anonymný povedal(a)...

Krásna princezna v krásnych šatočkách :o) Veľmi sa mi tiež páči fotka poskladaného prádla.

zrzulka povedal(a)...

Ďakujeme kočky:)

Marceli moc pekne si to napísala.Verime že to bude uz len dobre.Rovnako verime v to že stretne len dobrých a hlavne tolerantných ľudí na ceste lifom,ľudí ktorí ju pochopia a aj napriek handicapu ju budu ľúbiť rovnako ako ja a Laci:)