nedeľa 27. apríla 2008

Ďalší akčný deň











A mám za sebou ďalší akčný deň..





Ráno sme navštívili botanickú záhradu. Veľmi sa mi v nej páčilo, až na to, že ako na potvoru ma strašne rozbolelo bruško, tak som si aj poplakala. Po návšteve botanickej záhrady nás čakal fajnový obedík u mojich starých rodičov. No a potom ma ocko s mamkou a babkou zobrali do nákupného centra, aby mi kupili slnečné okuliare. V Auparku sa mi veľmi páčilo. Bol tam ruch a veľa zaujímavých vecí, ktoré som mohla pozorovať. Mama zbadala aj úplne malinké bábätko v kočíku a povedala ockovi, že ja som taká malinká nikdy nebola. Ocko ju však hneď vyviedol z omylu. Ona si to už nepamätá. Ani sa jej však nečudujem, veď rastiem ako z vody...










PS: Máme novinku, idú mi zúbky a tak som viac podráždená. všetko musím dávať do pusy. Pri večernom kúpaní som môjmu ockovi oslintala celý prst a on sa smial, lebo ho to šteklilo ako som mu ho sala:)








Žiadne komentáre: