streda 24. septembra 2008

Sobota 2. august 2008

Dnes som absolvovala svoj prvý "veľký výlet" mala to byť len taká lážo plážo prechádzka, ale nakoniec to vyzeralo celkom inak...


Zobrali sme aj babku, nech si ma trošku užije, keď sa vidíme tak málo:( Zaslúžila by si metal za zdolanie "náročného terénu". Nohy ju boleli ešte týždeň.Cesta však bola veľmi zaujímavá. Celou cestou sme šli popri potoku. Mamka sa kochala nad krásou vody. Je to živel ale občas nádherný....

2 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

Zrzulka, už mi chýbali tvoje zápisky. Kde ste boli tak dlho? :-) Ako bolo v Zádielskej? Vieš, aj my chodievame po Slovensku, ale vrámci možností s našim drobcom. Keď pozerám na fotky, boli ste tam s kočíkom, takže sa to dalo zvládnuť?

zrzulka povedal(a)...

ali v pohode, to je taka prechadzka ale super:) potok da tej prechadzke svoje caro.a blog absolutne nestiham. vecer som rada ze som rada, vacsinou odpadnem pri kojeni tak jak som oblecena. manzel nema to srdco ma zobudit:)ale doplnim nejake vyznamne milniky prveho roku . to by mi bolo luto keby som nezaznacila.