streda 23. júla 2008

15.Júl - 17.Júl 2008 - Nemocnica -MRko

Tieto tri dni by som najradšej prespala keby sa dalo:) Strávili sme ich opäť v nemocnici. Nakoniec zbytočne, pretože mali pokazený prístroj, tak nám dali nový termín.
Bola som z nového prostredia vydesená. najmä prvý deň kým som si zvykla. Len keď sa ma niekto dotkol, začala som veľmi plakať. Ukľudnila som sa len v mamkinom náručí

Ale potom sa celkom dalo. Ocko za nami chodil. Dokonca ma aj okúpal, nech nevýjde z cviku keď sa vrátim domov:)


... takto sa mi to páčilo...




... a mamka ma zase vážila. snažila som sa ručičku na váhe "navigovať", len som si nevedela spomenúť ktorým smerom:) Aby boli všetci spokojní. Nechápem prečo každý tak veľmi sleduje váhu.





No hádam som to posunula tým správnym smerom:)))



Mám 7 a pól mesiaca a vážim 7.300kg:)




Žiadne komentáre: