pondelok 11. mája 2009

28.marec - preteky lezúňov

Od 23.marca do včerajšieho dňa sme boli s mamkou na vyšetreniach kvôli sluchu. naše vyšetrenia dopadli dobre. Môj sluch sa nezhoršuje tak sme sa všetci veľmi tešili. A veríme že to tak bude aj o pol rok keď si to s mamkou opäť zopakujeme. Dnes sme si vyšli do mesta kde sa konal maratón. Súčasťou neho bol aj prvý pretek "lezúňov", ktorého som sa ako najstaršia z bábätiek zúčastnila
... štartujeme...
smerom vpred....



...nie a nie sa od toho štartu odlepiť. Málo som trénovala. zato úsmevy okolo seba rozdávam ako herečka. Práve nimi som vyčarila úsmev a dobrú náladu okolo seba. Mám na to talent.

... dnes je taký pekný deň , čo ma po nejakom preteku. radšej sa trošku poopalujem

Síce posledná ale hlavne že som sa zúčastnila. Odmena neminula ani posledných:)

Žiadne komentáre: